dilluns, 12 d’abril del 2010

Thomas Hirschhorn




Thomas Hirschhorn, en la dècada de 1980 va treballar a París com artista gràfic. Va formar part del grup de dissenyadors gràfics Comunista cridat Grapus. Aquests artistes es preocupaven per la política i la cultura, mostrant les creacions espontànies i cartells en el carrer sobretot utilitzant el llenguatge de la publicitat.


Va deixar Grapus para crear les instal·lacions hipersaturado és conegut per avui, la utilització de materials comuns, tals com cartró, paper, cinta adhesiva, i un embolcall plàstic. Aquestes instal·lacions solen ser específiques del lloc i fora de la galeria, i / o interactius.





A diferència de molt treball total de la instal·lació, l'espectador és un observador no un actor en els espais que crea per la forma que segueix oferint els missatges en el seu treball com ho va fer amb Grapus. autor austríac i premio Nobel Elfriede Jelinek està en desacord amb les opinions de l'artista sobre el marxisme. En una entrevista de 2008, l'artista va dir que no estava al tant de les seves preocupacions.


Per la seva banda Cavemanman, va transformar un espai de la galeria en una cova, en fusta, cartró i cinta adhesiva i posar diversos símbols de la cultura filosòfica i el pop a través d'ella. Va rebre el (2000/2001), Marcel Duchamp i el Premio Joseph Beuys en 2004. Les seves obres es troben en les col·leccions del Museu d'Art Modern, el Walker Art Center, Tate.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada